2016-11-30
22:54:17

Julmarknad

Hej idag har jag varit på julmarknad med mamma och mormor, pappa följde inte med för att han är sjuk. Lotta skulle mockat imorgo men hon fick förhinder så det blir jag som får mocka imorgon och hästarna har inte har varit igång på 3 dagar men imorgon får jag ta mig i kragen och longera dom lite eller göra något annat med dom. 
Igår var morsan ganska dålig så jag fick fixa hela stallet och gården. 
Imorgon får jag öppna min trisskalender och chokldkalender, som jag längtar. Hoppas jag vinner någon miljon på trisskalendern och hoppas att choklad kalendern smakar gott den är från Belgien så det är ingen klassisk svensk kalender. Dessutom så är Belgien känd för sin choklad och jag har stora förhoppningar. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: