2016-05-27
15:09:57

Veckan

Hej denna vecka har varit väldigt blandat jag har hunnir rida Coyt en gång i onsdags och igår plockade vi lite pinnar/små långa träd. Skolan har varit väldigt tråkig och jag har känt mig nere men idag var det en bra skoldag. 
Jag ska äta på min klasskompis mammas restaurang här i Göteborg så jag får se vad jag tycker om restaurangen jag tror att den är väldigt bra och i min hjärna så är dom väldigt trevliga, vi får se om det stämmer. 
När jag kommer hem så ska jag börja på min redovisning om Defoe. 

Jag fick tillback mitt no häfte med kommentar som var väldigt bra. 

Jag fick reda på att mitt mattebetyg kommer landa på ett D men jag har höjt mig i samhäll från E till C så jag är väldigt glad för det. 
Nästa vecka så ska jag göra ett simprov som går ut på att man ska dyka ner och lyfta upp dockan och göra HLR på land. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: