2016-02-23
22:34:11

Klasskompisarnas personligheter

Hej jag tänkte presentera mina klasskompisar men i och med att fler och fler börjar läsa min blogg vilket är sjukt roligt så har jag pratat med mina klasskompisar och dom var possitiva till detta inlägget men dom vill inte ha sina namn utgivna och jag tycker att det är taskigt att skriva ut deras namn när dom inte vill det, då tänkte jag köra med påhittade namn så får vi se om de lyckas luska ut vem som är vem i beskrivningen.
 
Lihkku är klassens Glada
 
Aemulus är klassens När får vi rast?
 
Gieries är klassens Glidare
 
Lea är klassens Coola kompis
 
Sol-Britt är klassens Djurvän
 
David är klassens Geni
 
Stig är klassens Gamer
 
Bob är klassens Festfixare
 
Eje är klassens Sångfågel
 
Mats-Olof är klassens Chef
 
Melina är klassens OMG
 
Dröhnege är klassens Plektrum
 
Katja är klassens Perfektionist
 
Olivia är klassens Dress code
 
Lisbeth är klassens Gymnast
 
Johanna är klassens Veteran
 
Conny är klassens Komiker

Emilia är klassens virvelvind
 
Jag själv är en liten blandning av allt tror jag.
 
 
 
Kommentar:
2019-06-03 @ 17:38:30
#1: Anonym

Hej, har du en motivation till din klasskompis som är klassens glidare? (Försöker få lite inspo till våra studentskivor)

Svar: h*n hängde mest med utan att säga så mycket. H'n var väldigt nöjd oavsett hur något blev.
Gintare Mullback

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: