2016-12-26
22:03:24

En stormig dag

Hej idag har det blåst ganska kraftigt så jag har hållt mig inne och har inte vågat rida ut, jag kan rida i de flesta väder men om hästen får en helt träd på sig då är det mindre roligt, så jag vill inte riskera något och jag fick ta in hönsen i hönshuset fjäddrar vad det blåste alltså det hade precis slutat regna. 
Mamma har varit sjuk idag och det har inte hänt något speciellt förutom att jag har hunnit prova några julklappar. 
Idag åkte mormor hem till kullingahemmet. 
 
Ikväll borstade jag Coyt för att han hade en fin lerinpackning på höger sida överallt förrutom där täcket satt, det var till och med smuts under knopparna som jag passade på att fläta upp idag. 
Jag kännde att jag bara var tvungen att kolla vad en helkropps lerinpackning kostar för människor det kostar ca 650 kr och det kan vara stor skillnad på priset beroende på vart man genomgår behandlingen. Det står mycket gott om lerinpackning som att den mjukar upp muskler, man får en fin hud och blodcirkulationen ökar.
Jag har bättre förståelse för hästarnas lerinpackningar.
gammal bild men såhär kan Coyts hemmagjorda lerinpacknings behandling se ut. Jag får se om han vill göra en tutorial så att jag kan filma eller fota steg för steg på hur han gör.  För att jag ska vara något nöjdare så brukar han bara skita ner ena sidan. Idag var det dags för högra sidan.
 
Det här det som har hänt idag. 
Så ser mitt liv ut att vissa dagar är stressiga så in i bomben och man hinner inte göra det man vill eller ska och andra dagar är så här lugna utan planer.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: