2016-04-24
09:57:29

Coyts släktingar och hel och halvsyskon

Hej jag tänkte berätta mer om Coyts stam och syskon.
Jag tänkte börja med hans mor och far. 
Ronja är Coyts mor, jag har ingen bild på Ronja tyvärr det enda jag vet om Ronja är att hon är född 2002 och tyvärr gick hon bort i tarmvred jag vet inte vilket år hon gick bort men de senaste fölet som hon fick var 2012 jag vet iallafall efter 2012 eller 2012 gick hon bort. Ronja han få 3 föl samanlagt.
 
Larkin är Coyts far.
  
Larkin                                                                   Coyt
 
Larkin är född 1996 i år är han 20 år och han har fått 48 fått föl efter sig. Larkin blev far till sitt första föl år 2005 och hans senaste föl föddes 2013.
 
Sammanfattat så har Coyt 3 helsyskon och 45 halv syskon det är många syskon.  
 
 
Jag har hittat lite bilder på några av Coyts syskon.
 
Røines Cassie                                                 Coyt
Detta är Røines Cassie som är född 2005 och är Coyts halvsyster.
 
 
 
Disel                                                                             Coyt
Detta är Disel som är född 2012 och är Coyts helbror.
 
Detta är några av Coyts syskon. Jag skriver om fler nästa gång.  
Vem tycker ni att Coyt är mest lik.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: