2015-11-29
18:48:49

Julklappstips

Hej här för ni lite julklappstips av mig.
 
En personlig almanacka 
Almenackan kan du beställa på www.personligalmenacka.se där kan du bestäma exakt hur du vill ha den.
 
 
Hästgodis
Jag använder hästgodis från hööks som mina hästar tycker väldigt mycket om.
 
Broddplata
Har den inte men jag skulle vilja ha den.
 
Borstar
Behövs alltid så att hästen kan få bli lite fin. Borstar av detta märket är dom enda som jag trivs med.
   
 
Grimmor 
Behövs alltid. Alltid bra att ha extra och min häst har bara gjort sönder en grimma men jag kan säga att man kan aldrig få för många grimmor.
 
 
Vinteroverall
Jag rider i vinteroverall varje vinter.
snart måste jag nog köpa en ny eftersom att den börjar bli lite sliten men den har jag haft i mer än 5 år.
 
Hästtäcke
jag har bucastäcke till mina hästar som är ett dyrt men prisvärt täcke
 
En upplevelse på någon horse show i sverige.
 
I Göteborg                                       eller                       I Stockholm
Jag har varit på båda showerna och dom går inte att jämföra med varandra men Stockholm har mer show medans Göteborg har mer tävling.
 
Ryktväska
kan vara bra att ha sedan jag fick en ryktväska så har jag alltid haft koll på mina borstar.
 
 
Presentkort
Presentkort uppskatas alltid.
 
Vad önskar ni er i julklapp. Jag vet inte vad jag själv önskar mig.
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: