2015-06-21
19:56:15

Hönsnyheter

Hej igår så red jag och pappa ut och vi brukar rida förbi en liten gård som har höns. Igår bestämde vi oss för att stanna till och fråga om dom har några höns till salu eftersom att vi hittar inga bra höns på nätet. Dom hade höns till salu så det var bara till att fortsätta på rundan och när vi hade ridit klart och sadlat av så letade vi fram en kartong som vi kunde hämta hönsen i så vi hade fem höns igår och 1 tupp idag har vi fyra höns och en tupp för att Heidi tyckte inte om dom nya hönsen så hon fick åka tillbaka till sin ägare idag. Planen var att jag skulle försöka hinna rida lite idag men det blev inte av eftersom att det började åska och blixtra och då vill jag inte ge mig ut i åskan trots att hästen inte är rädd för det så är det inte roligt om man skulle bli träffad av blixten.
 
 
Bella och Felicia
 
Felicia
 
Thea
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: