2015-07-23
21:19:15

Historian om min sadel

Hej nu ska jag berätta varför min sadel är lite speciell jo den är köpt i USA då tänker ni jaha är den bara köpt i USA, nej det var så här att när mina föräldrar skulle flyga hem med sadeln efter sitt arbetsprojekt i USA. När dom skulle mellanlanda då fick piloten inte ut främre hjulet på planet men mitten hjulen kom ut så dom fick cirkulera jättelänge för att kunna landa och då fick dom landa på mittenhjulen och få ner nosen på planet i backen och mina föräldrar tog nästa plan hem till Sverige och packningen hann inte komma med på detta plan så att packningen kom dagen efter att mina föräldrar hade landat i Sverige. Så det var nervöst och sedan så skulle sadeln passa även hästen och det gjorde den. 
Läs artikerln 
http://www.expressen.se/gt/vastsvenskt-par-mitt-i-flygdrama-hon-skrek/
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: