2015-08-30
20:22:28

Båda hästarna tränade

hej idag så blev båda hästarna tränade. Med Marwin så körde jag lite grunder i paddocken och vilken skillnad det är mellan honom och Coyt, Marwin kändes så rutinerad och kunde galoppera i volter vilket Coyt inte kan men Coyt är ingen paddockhäst och Marwin galopp var så lugn och kontrollerad medans Coyts är lite mer racer galopp. Med Coyt så tömkörde jag och pappa honom för att lära honom att gå framåt och inte börja bråka mitt i allt. Han mycket mycket bättre än ner jag tömkörde honom sist för att han hade träningsvärk sist och blev sur och kunde inte göra någonting medans idag så kunde han allt som han inte kunde sist. Coyt är en väldigt speciell häst med mycket åsikter om allt man gör. måste jag göra detta och varför ska detta göras, fast det var ju lite kul iallafall. 
 
 
Han är lite som ett sto.
 
Fina Marwin
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: