2015-04-17
22:44:31

träning igår

hej i onsdags fick jag och pappa reda på att vi fick vara med på en pay n ride mellan skövde och skara så att vi tränade hästarna igår på 8 km och vi gick 6 km på ca 30 min vilket är jättebra och Marwin är faktiskt väldigt svårlastad så att jag och pappa har tränat på lastningen idag som gick bättre och bättre och nu hoppas vi att det går lika bra med mellanväggen som vi ska sätta in i morgon så tränar vi lastning imorn och rider ca 4 km också rider vi denna ritten på 2 mil mellan skövde och skara och jag köpte en fin lädergrimma på hööks i Alingsås idag och lite andra nödvändiga saker. I morse blev det lite problem för mig som skulle till skolan jag brukar ta tåg och buss till skolan fast nu på helgerna så bygger dom så att jag kommer få ta ersättningsbuss varje Fredag, jag är glad att jag har bra lärare som förstår att jag inte kan hjälpa att jag blir försenad ibland på grund av tåget men annars har det flyttit på väldigt bra så jag är nöjd med veckan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: